وقتی که عشق سر قدم باشد

سلام اینجا داستان یک دلدادگی را به همراه تجربیاتی برای زندگی خواهید خواند

وقتی که عشق سر قدم باشد

سلام اینجا داستان یک دلدادگی را به همراه تجربیاتی برای زندگی خواهید خواند

راه عاشقی راه جان کندن است راه ترسیدن عشق همچون ماهی کور سوی دیدی به زندگی من داده ک اینجا با شما در میان میگذارم

چیزی خورده تو سرت ؟

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۰۷ ق.ظ

دیروز کیان من از دستم ناراحت شد شدیدا

تقصیر خودم بود ولی فکر نمیکردم ناراحتی پیش بیاد

قرار بود ویدیو بذاریم توی پیج

منم تصمیم گرفته بودم ویدیو just do it  رو به صورت چتی انجام بدم و بزارم تو پیج

ساعت دوازده شب بود

هم خوابم میومد

هم نگران بودم که دیر خوابیدن خوب نیست

هم باید فیلمو میذاشتم

و هم دوست نداشتم مثل هر شب فیلم سر سری بزارم

خلاصه با ذهن مشغولی هایم بین لیست واتس اپ میگشتم ببینم کی انلاینه

اهان کیان من انلاین شد

سلام کیان

سلام

( عاشق بی مقدمه پیام دادنای خودمم )

میگم من راس ساعت دوازده و نیم بهت پیام میدم کی انجامش میدی

تو بگو باید بهش فکر کنم

بعد من هرچی فرستادم استیکر ناراحت بفرست بعد که گفته حله داداش بنویس انجامش میدم .

هرچی بنده خدا پرسید یعنی چی برای چی

من فقط میگفتم تو کارت نباشه میخوام فیلم انگیزشی بسازم

راس ساعت پیام شروع شد و اسکرین ریکورد گوشیمو زده بودم

هنوز پیام اولو رد نکرده بودم صااااف ساعت دوازده و نیم شب

دکتر میلاد call you  ردش کردم

دکتر میلاد pm   ردش کردم

گروه محتواسازان هوشمند  bing – bing – bing

ردش کردم

فیلم داشت جالب میشد

خلاصه کیان گفت دارم فکر میکنم

منم شروع کردن به ادامه ی پیام ها

فکر نکن

ننال

نوک نزن

برنامه نریز

چشم نچرون

منتظر نباش

ذوق نکن

فرار نکن

نگران نباش

بدبین نباش

خودازاری نکن

داد نکش

عر نزن

نقاپ

هرزه نباش

گریه نکن

نا امید نباش

بی غیرت نباش

من من نکن

دست و پا نزن

گیج نباش

حاشیه نرو

سرهم نکن

نترس

غر نزن

به موهات ور نرو

دستتو نخارون

هاج و واج نباش

 

اقا خلاصه کل اون مواردی که تو کلیپ معروف just do it  بود رو نوشتم که اخرش بگم فقط انجامش بده

از یه جایی به بعد سین نخورد

حالا منم داشتم اسکرین ریکورد میگرفتم

اخرش رسید دیگه باید میومد جواب میداد که انجامش میدم تا فیلمو قطع کنم

ولی

هرچی صدا زدم داداش کجایی

داداش حله ؟

داداش زنده ای ؟

دیگه قید فیلمو زدم فیلمه خراب شد فقط  خندم گرفته بود ازینکه اینهمه نوشتم فیلمم خراب شد

اومد

و نوشت :

چیزی خورده تو سرت

این چرندیات چیه میگی

هرچی براش توضیح دادم

مگه متوجه می شد

فقط میگفت یعنی چی

جی میگی

و بهش برخورده بود حسابی

خلاصه که حالا ناراحتی اون برام مهم نبود

ولی هیچ وقت تو خستگی از یکی نخواین یه کاریو براتون انجام بده و براش توضیح ندین . شما خسته این دلیل نمیشه اون بنده خدا رو تو گیجی نگه دارید ...

ولی در عوض فیلم طنز جالبی شد و گذااشتمش تو پیجم به عنوان طنز

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۸
رستا فتحیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی