وقتی که عشق سر قدم باشد

سلام اینجا داستان یک دلدادگی را به همراه تجربیاتی برای زندگی خواهید خواند

وقتی که عشق سر قدم باشد

سلام اینجا داستان یک دلدادگی را به همراه تجربیاتی برای زندگی خواهید خواند

راه عاشقی راه جان کندن است راه ترسیدن عشق همچون ماهی کور سوی دیدی به زندگی من داده ک اینجا با شما در میان میگذارم

من یک نتورکرم ۱

شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۵۶ ب.ظ

امروز عصر همین که داشتم چرخ میزدم تو استوری لیدرا یه پاور پوینت دیوونه کننده دیدم از تاپ ارنر بهرامی ... نه اینکه اصل پاور دیوونه کننده باشه ها نه برای من این حس رو ایجاد کرد ... کلا اینروزا نتورک زیادی منو به این حال میندازه ... توی جلسات جیکم‌ در نمیاد ... بعد جلسه دلم‌میخواد برم تو افق محو شم دلم میخواد زمانو نگه دارم هضم کنم اطلاعاتی که گرفتمو بعدش زمانو ازاد کنم ... گاهی بغض می کنم و گاهی دلم میخواد برم یه جایی داد بزنم ... از شدت خوب بودن حرفای لیدرا حالم شبیه گنجشک کوچولویی میشه که از حس خوب پرواز براش حرف زدن ولی اون فقط بال بال میزنه و نمیتونه تو آسمون پرواز کنه ... 

پاور پوینت رو برای الهام و میترا فروارد کردم 

و هی نگاه عکس میگردم و یادم میوفتاد به اون روزی که برای مسائل مدیریت موسسه رفته بودیم مشاور شغلی ... و اون اقا برای ما تفاوت رهبر و مدیر رو گفت ... و به من گفت شما شخصیت مدیر داری و باید رهبر بشی ....

 

شاید تفاوت رهبر و مدیر خیلی مسئله ی پیچیده ای نباشه اما خداییش اینکه تو نتورک این مسائل به حرفه ای ترین شکل ممکن گفته بشه و بدون پرداخت بها ادما بتونن اینقدر چیز یاد بگیرن و اینقدر رشد اقتصادی کنن خیلی پیچیدست .... و من خداروشکر میکنم که وارد صنعت نتورک شدم و از خدا میخوام کمکم کنه تو این مسیر در‌چهت اهدافم یکی یکی ارزشامو تیک بزنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۵
رستا فتحیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی