وقتی که عشق سر قدم باشد

سلام اینجا داستان یک دلدادگی را به همراه تجربیاتی برای زندگی خواهید خواند

وقتی که عشق سر قدم باشد

سلام اینجا داستان یک دلدادگی را به همراه تجربیاتی برای زندگی خواهید خواند

راه عاشقی راه جان کندن است راه ترسیدن عشق همچون ماهی کور سوی دیدی به زندگی من داده ک اینجا با شما در میان میگذارم

من یک نتورکرم 2

جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۱۶ ب.ظ

اخر هفته به وقت جمعه به یمن اومدن خواهر اتاقم مرتب تر از همیشه

بخاریم داره میسوزه

نورم در حد چراغ خواب که یکم فضا ارامش بخش تر بشه

موزیکای جدیدی که مریم برام فرستاده هم پلی شده

هفته اینده هم یه دیدار که  مدت هااااااست منتظرش بودم داره تنظیم می شه 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

تا حالا شده دلت شدیدااااااااا و عمیقااااااا و قلبااااااااااا برای یه نفر تنگ شده باشه 

شده دلت ضعف بره و بد جور هوس یه خوراکی خوشمزه کنی 

شده دلت لک بزنه  واسه انجام دادن یه کاری ؟

 

یه جور عجیب غریبی یه جور خیلیییییی شدید  نه فقط خودم 

خودم 

دلم 

عقلم 

تک تک سلول های بدنم 

لک زده واسه ی  اینکه 

1. یه وبلاگ روزانه ی خاطره داشته باشم تا بتونم روز به روز مسیر رسیدن به هدفمو بنویسم  مثل فصل های کتاب سفر نامه 

اما این وبلاگ برای سفر رسیدن به ارزوهام باشه ....برای داشتن چنین وبلاگی جز یه همت و اندکی خلاقیت و مهارت نویسندگی چیزی نمی خوام . البته یه چیزی که خیلی مهم و لازمه اون حدیث امام علی هست که هنوزم که هنوزه نونستم سر لوحه زندگیم کنم و نمیدونم ایا با این کار سنخیتی داره یا نه ؟ اون حدیثی که میگه تا  کاریو به سرانجام نرسوندی راجع بهش با کسی حرفی نزن ....

با خودم میگم خوبه یه وب که اسم و رسم نداره برای اینکار انتخاب کنم و .... نمیدونم ...

2. داشتن یه پیج ناب و حرفه ای  محتوایی  به سبک دیجیتال مارکتیک  اما یه پیجی که از جنس خودم باشه و توش پر عکس بدون روتوش و فیلتر و وقعی باشه ....

3.داشتن یه زندگی منظم یه لایف استایلی که در حال ساختنش نباشم برام عادت شده باشه جزیی از زندگیم شده باشه عادتای خوبی مثل سحر خیزی مثل مطالعه  و ....

 

4 و یه تیم بزرگ  و همدل و متعهد نتورکی که یه لیدر با ثبات و قوی و سخت کوش دارن که اسمش رستا فتحیان باشه 

5 ویه زندگی واقعی  شاد و سرشار ارامش که توش جای خانواده و دوستان و عبودیت و عشق در کنار کار و تحصیل  و رشد شخصیم حفظ شده باشه 

6 و یه عشق ناب دو طرفه با تموم چالش ها و هییجان های که ذاتا هر عشقی داره 

7.  و اینکه خانواده ی سلامت و اروم و شادم در مسر خوشبختی باشن و نه به دنبال سرااااااب 

8. و اینکه حساب پر از پولی داشته باشم که بتونم اونجوری که دوست دارم زندگی کنم 

9. ازادی استقالل رفت و امدی ... اینکه بتونم 4 صبح و ده شب  هر زمان هر کجا که میخوام باشم 

10.  یه ماشین یاریس و یه لپ تاپ جدید و یه استایل برند و رله  و یه گوشی اپل 

11. و یه لیدر کوهنورد خانم که هر هفته حرفه ای بزنیم به صخره و کوه و هر ماه  غار و دره و جنگل ناب 

12. و گرجه واقعی نمیشه اما حداقل  توی خواب یه چند دقیق ای دیدن مامان و حرف زدن باهاش 

13. و عبودیت 

 

 

بعدش با همون یاریسه به عنوان استراحت  هوس  کینم و بریم یه سفر روستایی بوی رطوبت و جاده و هزیم و اب و صدای خروس صبحاشون و زوزه گرگ شباشون .... 

 

میدونی چیه من همه شرایطی که بتونم تو مسیر رسیدن به این 13 مورد ناقلبل قرار بگیرم رو دارم

دوست خانواده همراه مهارت امکانات نسبتا خوب که باید از تو دلش همین جایگاهی که لایقش هستم رو بسازم 

و رسیدن به همشون  با تموم شکست هایی که داشتم شدنیه خیلی هم شدنیه حتی توی هر کدوم از این مورد ها دارم یه سری اقدامات انجام میدم و رهاشون نکردم

و واقعا ارزو نیستن  و قرار نیست ارزو بمونن همشون هدفن و برای رسیدن بهشون برنامه های دارم

 

اما 

اما 

اما .....


خدا هست و نعمات فراوان هست و یه عزم جزم و با ثبات از خودم لازمه که هنوز با صد وجودش تو دل میدون نیست 

و نتورک محیطی هستش که داره کم کم کم کم نرم نرمک منو بیشتر ز قبل تو این مسیر میبره جلو 

نشالله که بمونم تو مسیر و این سفره خیلی زودتر از اونی که فکرشو میکنم اتفاق بیوفته 

اگه خدا بخواد همه ی این اتفاقا تو یک ماه اینده میشه بیوفته 

فوقش دو ماه 

فوقش شیش ماه 

فوقش یک سال

خدا به من صبرشو بده  و همت با ثبات حرکت کردنشو 

دیگه هیچی نمیخوام 

 

 

ادینم خوش 

 


 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۷
رستا فتحیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی