وقتی که عشق سر قدم باشد

سلام اینجا داستان یک دلدادگی را به همراه تجربیاتی برای زندگی خواهید خواند

وقتی که عشق سر قدم باشد

سلام اینجا داستان یک دلدادگی را به همراه تجربیاتی برای زندگی خواهید خواند

راه عاشقی راه جان کندن است راه ترسیدن عشق همچون ماهی کور سوی دیدی به زندگی من داده ک اینجا با شما در میان میگذارم

معجون هفتگی

دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۰۶ ب.ظ


معجون هفتگی☕☕☕☕🧁🧁🧁🧁


ساعت ۳ به وقت کافه روزگار
طبق معمول من جایی زهره شیک و معجون ازین تیپ‌نوشیدنیا
طبق معمول یه عالم کاغذ خودکار رو میز کافی شاپ


اینبار میخواستم جبران کنم
هفته ی پیش فقط زهره خلاصه گفته بود
خوشبختانه با حذف کردن چند تا از حاشیه های بیهوده ی زندگیم ک فقط ذهنمو شلوغ میکرد برنامه هام منسجم تر شده بود
من و زهره دوست اینستاگرامیم‌ک اشتاییم باهاش از اتفاق های نااااب زندگیم بود هر هفته میریم و با هم از مهندسی انگیزش حرف میزنیم اون بهرام پور میگه من از دارن هاردی و نویسنده های دیگه
بعدش راجع به معنای زندگی صحبت میکنیم و بعدش راجع به طرحواره درمانی کتاب میخونیم


من و زهره با هم کتاب مدیریت بحران و اثر مرکب رو تموم کردیم
با هم کتاب خوندن خیلی موثره خیلی

چون مجبوری یه دور بخونی یه دور بگی و بعدشم سوال جواب و بقیه مخلفاتش ...

زهره موفق ترین دوستم بوده و هست
نمونه ی بارز خواستن توانستن

بعد از کافه روزگار خیابون سپه شاهد ما دوتا بود
یه دختر چادری با روسری زرد و یه کیف‌بزرگ دستش چپش
و ی دختر مانتویی با تیم هنری و یه کتاب دستش چپش

و دوتا گوشی و سری ک به سمت درختای بالای چهلستونه


هر دو از شنیدن صدای کلاغ هایی ک ولوله ب پا کرده بودن ب وجد اومده بودیم
اما جز ما هیشکی حواسش نبود
همه داشتم صداهای ذهنشونو میشنیدن اما صدای زیبای کلاغا رو نه

شما نمیدونین چرا کلاغا غروبا تجمع میکنن تو اسمون ؟
و بعدش من مستانه رفتم به سمت ادامه ی زندگی اینقدر مستانه ک توی پله برقیای مترو سرم تو گوشیم بود و ندیدم پله داره میرسه به بالا پله رسید و من و گوشیم پخش زمین شدیم ...

ازینکه افتادم خجالت نکشیدم ازین خجالت کشیدم ک نمونه ی بارز این جوونا سرشون تو گوشیا همش شده بودم خجالت کشیدم .


خلاصه ک معجون روزهای هفته ی من این جلسات هفتگیه کتابمونه شمام‌برای خودتون ازین وعده ها درست کنید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۷
رستا فتحیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی