وقتی که عشق سر قدم باشد

سلام اینجا داستان یک دلدادگی را به همراه تجربیاتی برای زندگی خواهید خواند

وقتی که عشق سر قدم باشد

سلام اینجا داستان یک دلدادگی را به همراه تجربیاتی برای زندگی خواهید خواند

راه عاشقی راه جان کندن است راه ترسیدن عشق همچون ماهی کور سوی دیدی به زندگی من داده ک اینجا با شما در میان میگذارم

تماشا

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۰۲ ق.ظ

تماشایت ارزوست 

ای نفس بی معرفت تر و دشمن تر ز تو چ کسی برای من وجود دارد 

تماشایت ارزوست که جنگ با تو و در مقابل تو قرار نگرفتن هر دو برابر با باخت من خواهد بود .

بی قراریت را به تماشا مینشینم 

این روزها از خوشحالی در پوست خود نمیگنجم شاید هنوز نتوانسته ام مهارت تماشا کردن را ایاد بگیرم 

اماااا همینکه راه مقابله کردن با تو را اموخته ام دستاوردیست بی نظیر

دستاوردی که شاید کسی متوجه نشود کجا به کارم می اید اما بدان این همان چیزیست که نابودت خواهد کرد ای نفس بی قرار . 

 

 

 

قرار خواهی گرفت یکی از همین روزهای نزدیک . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این مکالمه ی مودبانه من و ذهنم هست مقابل شما مخاطب عزیز 

البته اگه شما نبودین یکم بی رودروایسی تر و جدی تر و بی ادبان تر از این می شد ... بحث و دعوا راه میوفتاد ...

 

متعجب نشید 

این مکالمه با خود شاید کمی عجیب به نظر برسد اما از اخرین روش ها علمی برای رسیدن به خوشبختی و موفقیت است . 

در این روش ذهن ما و تمام پر حرفی هایش احساساتش هیجاناتش میل داشتن هایش دوست داشتن هایش رنج ها و خوشحالی هایش عوارض جسمی و خواب و گرسنگی و بهانه های حرفه ایش ترسیدن هایش امنیت طلب کردن هایش مقایسه و قیاس کردن هایش سرزنش کردن هایش و ..... اگر در مسیر رسیدن به ارزش ها و اهدافمان قرار بگیرد به جدید ترین روش ممکن شبیه لاشه ای بی اثر خواهد شد و از ذهنمان به راحتی به بیرون پرتش می کنیم . 

این قسمت از ذهن ترسو لذت کوته مدت طلب امنیت طلب غرغرو است و  شبیه بچه های بی ادب گستاخ نفهم کولی که در مسیر حرکت به بازار دم هر مغازه ای می ایستند و خهودشان را به زمین و زمان می زنند می ماند . 

در مسیر رسیدن به اهدافمان دقیقه به دققه با پر حرفی هایش همین کولی بازی ها را در ذهنمان در می اورد بی اینکه ما متوجه بشویم چرا ؟ چون به ان عادت کرده ایم .

 

 

 

برای رسیدن به ارزش ها لازم است این قسمت ذهن کنترل شود و من اینروزها با تمام توانم در یادگیری مهارت اکت و طرحواره درمانی که کلیاتش همینیه که بهتون گفتم دارم تلاش می کنم . 

 

 

و بلعکس ن قسمت از ذهنم که در مسیر ارزشهایم توانمند است مهربان است صبور است ارام است امروزی است اهل ریسک و چالش است قوی و مقتدر و هوشیار است و پیروزی و خوشبختی و موفقیت از داشته هایش است اگر اجازه دهیم رشد کند حوانه بزند و به حرفش گوش کنیم.

 

 

متاسفانه ما قادر به شنیدن صدای این دو قسمت ذهن را از هم تشخیص نمیدهیم و این سخت ترین قسمت مهارت اکت و طرحواره درمانیست . 

که اینروزها خیلی رویش کار می کنم . 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۶
رستا فتحیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی